Ostukorv

Kindlustus

K: Kuidas ma tean, kas minu põrandakahjustus kuulub kindlustusjuhtumi
allavõi mitte? V: Kontrolli oma kindlustuslepingu tingimusi. Vaata punkte, mis käsitlevad “veekahjustusi”, “tulekahju”, “mehhaanilisi kahjustusi” vms. Vajadusel konsulteeri oma kindlustusandjaga.

K: Milliste kahjude korral saan teilt abi? V: Aitame hinnata kahjustusi, mis on põhjustatud näiteks: *Veekahjustustest (torulekked, kodumasinate rikked ja üleujutused) *Tulekahjust *Mehaanilistest vigastustest (rasked esemed, kriimustused) *Muud juhud – plekid, kemikaalide kahjustused jms.

K: Mis siis, kui ma ei tea, kas kahju on kindlustusjuhtum või mitte? V: Võtke meiega ühendust – aitame hinnata olukorda ja suuname vajadusel kindlustuse poole.

K: Millised on esimesed sammud kahju avastamisel?
V: Dokumenteeri kahju (tee fotod ja kirjuta üles mis täpselt juhtus).
Peata edasised kahjustused (nt sulge veevarustus, eralda kahjustatud
ala). Võta ühendust kindlustusega ja teata kahjujuhtumist.

K: Kas põrandasalong aitab kindlustusega suhtlemisel?
V: Jah, pakume tuge dokumentide ettevalmistamisel ja suhtlemisel
kindlustusega, et protsess oleks võimalikult sujuv. Tuleme kohale,
hindame kahju ja koostame selle põhjal kindlustusele
kahjukalkulatsiooni.

K: Millist dokumentatsiooni on mul vaja kindlustusjuhtumi käsitlemiseks?
V: Tavaliselt vajate: *Fotod kahjustustest *Kindlustuslepingu koopia
*Kahju tekkimise kirjeldus *Meie poolne hinnapakkumine kahju
kõrvaldamiseks.

K: Kas ma pean kõik dokumendid ise kindlustusse esitama?
V: Reeglina esitab kindlustusvõtja enda kindlustusandjale
dokumentatsiooni, kuhu lisab põrandafirma poolt koostatud kahjude
kõrvaldamise kalkulatsiooni.

K: Mis juhtub pärast seda, kui kindlustus kinnitab kahjunõude?
V: 1. Lepime kokku aja kahjustuste hindamiseks 2. Koostame kahjude
kalkulatsiooni ja hinnapakkumise 3. Ootame kindlustuse nõusolekut ja
garantiikirja. 4. Hangime vajalikud materjalid ja teostame vajalikud
tööd.

K: Kes tasub tööde eest?
V: Kindlustusandja tasub tööde eest garantiikirjas sätestud tingimuste
alusel. Ülejäänud tuleb tasuda kindlustusvõtjal endal, enamasti on see
omavastutuse osa. On ka võimalus, et kahjustatud põranda asemele
soovitakse paremat/kallimat või hoopis teistsugust põrandat, siis tuleb
kindlustusvõtjal endal maksta kinni tekkinud vahe.

K: Kui kaua võtab põranda remont/vahetamine aega?
V: See sõltub kahjustuste ulatusest ja valitud materjalidest. Keskmiselt
kulub hinnangu andmiseks ja tööde teostamiseks 1-3 nädalat. Kui on
vajadus tellida materjale, siis oleneb palju ka tarneajast.

K: Kas vana põrand tuleb enne uue paigaldust ise eemaldada või pakute ka
seda teenust?
V: Pakume ka vana põranda eemaldamise ja utiliseerimise teenust. Kui
soovid, et hoolitseksime kogu protsessi eest, anna meile sellest teada
ning lisame teenuse pakkumisse.

K: Kas teie kaudu saab tellida ka ainult paigaldust või ainult
põrandamaterjale?
V: Pakume nii põrandamaterjale kui ka professionaalset paigaldusteenust.
Meie meeskond tagab töö kvaliteedi, mille tulemuseks on vastupidavad ja
kaunid põrandad aastakümneteks. Kõiki tooteid ja teenusid – paigaldust,
materjale, lihvimist, õlitamist – saab tellida kas koos või
eraldiseisvatena.

K: Kuidas ma tean, milline põrand on minu kodu jaoks parim valik?
V: Soovitame arvestada ruumi kasutuskoormust, sisekliimat ja visuaalseid
eelistusi. Kui sul on kahtlusi, võid külastada meie salongi, kus anname
professionaalset nõu ja aitame leida parima lahenduse.

Võta ühendust

Kirjuta meile ning leiame koos vastuse sinu põranda küsimusele.

Telefon: +372 5694 4588

E-post: info@finefloors.ee

Aadress: Männiku tee 96G, Tallinn

Küsi pakkumist

Kirjuta meile ning leiame koos lahenduse sinu soovile.

Telefon: +372 5694 4588

E-post: info@finefloors.ee

Aadress: Männiku tee 96G, Tallinn